מתקשים למצוא מקום לאירוע אינטימי? מסעדה עם חדר VIP

החיים שלנו ברוך השם מלאים באירועים. אחת לכמה זמן אנחנו חושבים על מקום מיוחד בו נוכל לחגוג אירוע משמח ומרגש כמו יום נישואין, יום הולדת עגול, מסיבת רווקות ועוד… העניין הוא שלא לכל אירוע אנחנו רוצים לבחור אולם או גן אירועים ויש לזה כמה סיבות. קודם כל, יש לא מעט אירועים שאנחנו חוגגים והם קטנים יותר, כלומר הם לא בסדר גודל של אולם ולכן בחירה של מקום כזה לא מצדיקה את המאורע. בנוסף, לא תמיד יש לנו את התקציב להשקיע. אז אם גם אתם מחפשים מקום לאירוע ייחודי אבל ממש לא בא לכם לעשות קניות ולהיכנס למטבח – בחרו מסעדה עם חדר VIP.

מה היתרונות של הפקת אירוע במסעדה עם חדר VIP ואיך זה עובד?

דמיינו לעצמכם שאתם נכנסים למסעדת שף, מסעדה ברמה הכי גבוהה שלכם ומובילים אתכם לחלל שכולו שלכם. יש מסעדות עם חללים גדולים שמתאימים עד 150 מוזמנים, מסעדות לאירוע עד 50 מוזמנים ומסעדות עם חדרי VIP קטנים יותר, עד 25 מוזמנים. בחלל תוכלו לרכז את כל האנשים הקרובים לכם כמו בני משפחה וחברים טובים. תוכלו להנות מהרעש רק של עצמכם מבלי להיות חשופים לשאר הקהל שמגיע. בא לכם מוזיקה בהתאמה אישית ? קיבלתם! רוצים מקרן ומערכת סאונד להקרין קליפ או סרטון שהכנתם לכוכב האירוע? גם זו אפשרות! מדובר למעשה באירוע סופר מיוחד בו מצד אחד אתם מקבלים את המקום כולו רק לעצמכם ומצד שני אוכלים הכי טוב שאפשר ושותים בהנאה גדולה. אתם לא מוגבלים בזמן, אף אחד לא יכול להקים אתכם ואתם מגיעים לאירוע כמו מלכים. בלי לעשות קניות, בלי לבשל. פשוט תענוג.

מה לגבי האוכל?

להזמין מהתפריט הקיים שיש במסעדה, או לחילופין להחליט על מה שנקרא ”FIX MENU“. מדובר למעשה בתפריט אותו אתם סוגרים מראש עם האדם שאחראי על האירועים באותו מקום ובוחרים מספר ראשונות, מספר עיקריות ומספר קינוחים. גם כאן יש שתי אפשרויות. אפשרות אחת היא בעצם שהמנות מהתפריט שסגרתם יגיעו בזרימה אל השולחן לפי סדר האירוע שקבעתם מראש בהתאם לכמות הסועדים. האפשרות השניה היא שכל סועד בוחר את הראשונה והעיקרית שהוא מעדיף מתוך אותו תפריט והקינוחים מגיעים למרכז השולחן.

איך בוחרים מסעדה עם חלל VIP?

  1. כמות מוזמנים – בראש ובראשונה אתם צריכים לבחור מקום שמתאים לכמות הסועדים. יכול להיות שתצטרכו קצת לצמצם ולהזמין פחות אנשים ממה שחשבתם, אבל זה ממש תלוי במסעדה.
  2. לוקיישן – חשבו איפה אתם רוצים שהמסעדה תהיה? בדרום, בצפון, במרכז או שזה פחות משנה לכם ואתם כבר תגיעו לכל מקום, העיקר שהאוכל יהיה ברמה גבוהה והמקום איכותי.
  3. תקציב – יש מסעדות יותר זולות ויש מסעדות יותר יקרות וזה עוד משהו שכדאי לקחת אותו בחשבון.
  4. סגנון – איזה אוכל בא לכם לאכול? ים תיכוני או איטלקי? צרפתי ביסטרו או טורקי?

כמובן שכדאי להתייחס גם לעיצוב, לאווירה של המקום, לזמינות של החלל בהתאם לתאריך שבו אתם רוצים לחגוג ולמרחק בין מקום חניה נוח למסעדה עצמה.

קרדיט תמונה: freepik

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך גם

לבחור בחיים

לרצות בחיים למרות הרע – לבחור בחיים למרות הקרה

הנסיך הקטן

כשהקריירה מאיימת להטביע אותנו, מלכיה פ. ה. פ. לא מוותר על הנסיך הקטן שבתוכו • ציור מנפש הומיה

כן לא שחור לבן – פרק 10

יש אנשים שחיים למען המזל, בשביל התהילה, בשביל הכוח. בשביל המשחק. ויש שחושבים שהדברים הפיזיים מגדירים את מה שבתוכם • פרק נוסף בסיפורו של אומץ לחרדים

קומיקס חרדי בסוכות

תערוכת הקומיקס החרדי בגלריית המקלט, האמן מוטי הלר בתצוגת יחיד מרהיבה

הסגולה של הערוץ הראשון

מדוע התארחו זוג צ'עלמרס בערוץ הראשון, והיכן נולדה סגולת הזיווגים בעמוקה

פסטיבל צבעים של שירה

גלריית המקלט יוזמת כתב העת "קול.שירה.אישה" גאה להזמין אתכן לפסטיבל ייחודי מסוגו

No data was found

אולי יעניין אותך גם

רוצים להיות מעודכנים?
הירשמו לניוזלטר שלנו