חֲמִישָׁה רְגָעִים שְׁלֵמִים
נֶצַח
הַיתָה
(הַמִּלָה שֶׁאֵין לִנְקוֹב בִּשְׁמָה)
וְאָז צוּנָאמִי
בְּבוֹץ וַאֲדָמָה חֲרוּכָה אֲנִי אוֹסֶפֶת שְׁבָרִים
שֶׁל מָה שֶׁהָיָה לרֶגַע אחד
בַּית
חֲמִישָׁה רְגָעִים שְׁלֵמִים
נֶצַח
הַיתָה
(הַמִּלָה שֶׁאֵין לִנְקוֹב בִּשְׁמָה)
וְאָז צוּנָאמִי
בְּבוֹץ וַאֲדָמָה חֲרוּכָה אֲנִי אוֹסֶפֶת שְׁבָרִים
שֶׁל מָה שֶׁהָיָה לרֶגַע אחד
בַּית
פרק ראשון בסיפורו של אומץ
הוא לא מבוסס על שום דבר והוא נוגע בנקודות הכי עמוקות של כולנו
בין שיחה של זום לשמחה של מרפסות, שורות עגמומיות לרגעים פחות מוארים
ישראל שפירא מוביל אותנו בסקירה היסטורית ועדכנית על וותיקת החסידויות בארץ ישראל
גרשון מושקוביץ קרא את סיפורה המחריד של נאנסת בפקיסטן, ויצא עם תובנות, הרהורים והקבלות: מה בין החברה החרדית לשבטים הפקיסטניים?
כזאת סוכה עוד לא ראיתם את שלומית בונה
לא הכרות, לא מתחים בין ערכים ולא עניינים אקטואליים – מנחם נאבת מזמין אתכן פשוט ללמוד גמרא
הכנה לראש השנה מוירטואז האומנות המופשטת
את ההורים שקמים כל בוקר לילדים ולא לקריירה, את הזוגות שנמצאים יחד גם בבידוד, ואת אלו שמתגעגעים לחיבוק פשוט, ללחיצת יד ארוכה • תומר פרי