אַתָּה סוֹלֵחַ?

אַתָּה סוֹלֵחַ? כן?!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

מְקַוָּה שֶׁכֻּלְּכֶם כְּבָר בַּהֲכָנוֹת אַחֲרוֹנוֹת
לַטֶּקֶס שֶׁל מָחָר

מְצַחְצְחִים אֶת הַגְּרוֹנוֹת
שֶׁמִּזְּמַן הָפְכוּ לְמִקְלֶדֶת

מְכִינִים אוֹתָהּ לָאֵרוּעַ הַמְּמֻחְזָר
שֶׁלְּאִישׁ אֵינוֹ נִרְאֶה מוּזָר

שֶׁאַף אֶחָד לֹא קָם וְצוֹרֵחַ
קְחוּ מִמֶּנִּי אֶת הַשֶּׁקֶר הַשִּׁטְחִי

אַף אֶחָד אֵינוֹ בּוֹרֵחַ
מֵהָרוּטִינָה הַמְּיֻתֶּרֶת שֶׁלֹּא נוֹגַעַת בְּאִישׁ

שֶׁהִתְרַגְּלָה לִשְׁאֹל בְּקוֹל בּוֹטֵחַ
אַתָּה סוֹלֵחַ?

וּמִיָּד לְאַחַר מִכֵּן
לִשְׁמֹעַ אֶת ה'כֵּן'

הַמִּתְבַּקֵּשׁ, הַמֵּכָנִי, הַנִּשְׁלָף
וּלְהַמְשִׁיךְ עִם אֵיזֶה וִי בָּרְשִׁימָה הַמְּאֻרְגֶּנֶת
שֶׁנִּשְׁאֲרָה מִיּוֹם הַכִּפּוּרִים שֶׁחָלַף

מְקַוָּה שֶׁכֻּלְּכֶם מִתְאַמְּנִים מִיָּד
וְזוֹכְרִים בְּעַל פֶּה לַעֲשׂוֹת אֶת זֶה כָּךְ,
כִּלְאַחַר יָד

שֶׁבְּטָעוּת לֹא תִּשְׁאֲלוּ בֶּאֱמֶת אוֹ מֵהַלֵּב
זֶה יַהֲרֹס אֶת הָרוּטִינָה
וְהֶרְגֵּלִים הֲרֵי טוֹבִים לַלֵּב

וּמַשְׁאִירִים אוֹתוֹ נָקִי וּבְלִי מַצְפּוּן מְטֻמְטָם
כֻּלָּם הֲרֵי סָלְחוּ, הַטֶּקֶס תָּם

קישור מקוצר:

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך גם

הנר של אייביש

אייביש עושה פירסומא ניסא • מיכל וואלקין

החבר מהמחלקה הכירורגית עם המספר על היד

"פון וואנט ביסטו"? שאל אותו מוריס בפעם הראשונה שהכירו במסדרון. מאז הפכו לחברים קרובים, אבל את סודו שמר באדיקות. רק אחרי שחזר מטיול בהונגריה, נחשף לסיפור ילדותו המצמרר

ירו ברבין

לחבוק חיים חדשים במקביל לרצח אדם הוביל את אלחנן יונס לתובנה אקטואלית במיוחד

פרשת נח – העבדות כמשל

פרשת נח: עבדות, קורבנות, הדרת נשים – כיצד יש להתייחס למצוות הנתפסות כבלתי מוסריות בזמננו.

רבני המזרחי, במחילה, לא הבנתם את הרמב"ם

רבני הציונות דתית לקחו את דברי הרמב"ם בהלכות חנוכה כדי להוכיח ששלטון חילוני בישראל הוא רצוי • ישראל שפירא מוכיח באותות ובמופתים: אתם לא בכיוון

נביא בעירו

מִי יִקְפֹּץ קְצָת לִירוּשָׁלַיִם לִשְׁאֹל בִּשְׁלוֹמָהּ כְּמוֹ לְאִמָּא מֵרֹב יָמִים, לִשְׁתּוֹת מַשֶּׁהוּ וּלְשַׁעֲשֵׁעַ אוֹתָהּ בִּנְבוּאוֹת • הוקרא באירוע קומזיץ משוררים

No data was found

אולי יעניין אותך גם

רוצים להיות מעודכנים?
הירשמו לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן