תּוֹרָה

וְאֵיךְ אֶקְרָא לְכָל שִׁכְבָה בִּשְׁמָהּ • בִּידֵי רְסִיס עוֹצְמָהּ • נָפַלְתִּי, נִשְׁבֵּיתִי בְּקִסְמָהּ

כַּמָּה רְבָדִים יֵשׁ לָהּ לַתּוֹרָה

לֹא אֶגְמֹר לָגַעַת

וְאֵיךְ אֶקְרָא לְכָל שִׁכְבָה בִּשְׁמָהּ

לֹא אוּכַל לָדַעַת.

כִּי אֵיךְ שֶׁאַעֲמִיק יוֹתֵר

חָדוֹר לָהּ לַתּוֹרָה

בְּכָל שָׁלָב שׁוּב יִוָּתֶר

בִּידֵי רְסִיס עוֹצְמָהּ.

הַתּוֹרָה הִיא אֵינְסוֹפִית

וְכַמָּה שֶׁאַסְפִּיק, אַגִּיעַ

וּפָנֶיהָ כֹּה מְאִירִים

כְּכָל שֶׁמִּתְקָרְבִים אֵלֶיהָ.

כַּמָּה רְבָדִים יֵשׁ לָהּ לַתּוֹרָה

נֹפֶךְ וְעוֹד נֹפֶךְ ,אַעֲמִיק

הכַּרְתִּי אוֹתָהּ בָּעֲלוּמַי

נָפַלְתִּי, נִשְׁבֵּיתִי בְּקִסְמָהּ

תָּמִיד הִיא מֻנַּחַת בְּקֶרֶן זָוִית

מְאִירָה לִי אֶת חַיַּי.

קישור מקוצר:
גמלאי עיריית טבריה / CC BY (https://creativecommons.org/licenses/by/2.5)

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך גם

הקורונה היא אילוץ והזדמנות: סדר יום חרדי חדש

המצב החדש אליו נכנסנו, מציב בפנינו צורך לבחון את דרכנו • הרב בצלאל כהן מציע סדרת רעיונות – מבתי מדרש וירטואליים, דרך יזמים חברתיים שימלאו את חלל העסקונה הכושלת, ועד פתיחה במערכת יחסים חדשה עם החברה הישראלית

בין פגיעה למיניות

הבורות המחברת בין פגיעה ומיניות מזיקה באופן ישיר לנפגעים

חנוך

"אַבָּא חוֹנֵךְ יֶלֶד חוֹנֵךְ אַבָּא חוֹנֵךְ יֶלֶד" – שיר מאת יעקב מתן

בין הסטנדר לארון: "שנתיים לא נגעתי בעצמי בישיבה, מזה שנתיים אני גר עם אהבת חיי"

שנים רבות חייתי בבדידות, לא חשבתי שיש עוד יצורים מוזרים כמוני. פנטזתי על המשגיח, החיוך של החברותא הדליק את התשוקה וכיבה את הלב • אט אט התחלתי לספר. חלק כיבדו, אחרים טרקו דלתות • היום, גאה, מאושר ומחוץ לארון, אני רוצה לומר כמה דברים אליך, אל עצמי, הילד המפוחד שהייתי

דג של עם ישראל

תלאותיו של דג שזורים בחגי היהודים, טור פרידה מדג קדוש

מים קדושים ביהדות

על מים קדושים ביהדות, והסגולה המפתיעה להיפוך עוברים

No data was found

אולי יעניין אותך גם

רוצים להיות מעודכנים?
הירשמו לניוזלטר שלנו