מְנַסָּה, מְחַכָּה, מִתְנַקָּה

וְאוּלַי כְּמוֹ שָׁתִיל, גַּם אַתְּ גּוֹמַעַת, אֶגְלֵי זֵעָה מִמַּאֲמָץ, אוֹ מִתְּבוּסָה • אפרת ורניק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

וְאוּלַי

כְּמוֹ אִילָן

גַּם אַתְּ צוֹמַחַת

מִתּוֹךְ הָאֵין, מִתּוֹךְ הַיֵּשׁ

אַתְּ מְנַסָּה


וְאוּלַי

כְּמוֹ שֹׁרֶשׁ

גַּם אַתְּ שׁוֹלַחַת

לַחְמֵךְ עַל פְּנֵי הַיָּם

וּמְחַכָּה


וְאוּלַי

כְּמוֹ שָׁתִיל

גַּם אַתְּ גּוֹמַעַת

אֶגְלֵי זֵעָה מִמַּאֲמָץ

אוֹ מִתְּבוּסָה


וְאוּלַי

כְּמוֹ גִּבְעוֹל

גַּם אַתְּ בּוֹקַעַת

מְסִיטָה רִגְבֵי עָפָר

וּמִתְנַקָּה

Photo by ja ma on Unsplash

כתוב/כתבי תגובה

אולי יעניין אותך גם

קול קרקורי המטיפעונים

התנצחותם של גדולים בעיטור הבכורות בפדיון הבן, מזכה אותנו לפירוש יקר ומיוחד בקינת אני הגבר ומנהג הכפרות

פרשת נח – העבדות כמשל

פרשת נח: עבדות, קורבנות, הדרת נשים – כיצד יש להתייחס למצוות הנתפסות כבלתי מוסריות בזמננו.

קוגל "מעורב" ירושלמי

יהודה דרורי במאמר מעורר על סטראוטיפים, על מה הם מחפים ומה מחירם עבורנו

אי אחד

יוֹנָה הוֹמָהּ יוֹנָה שׁוֹאֶלֶת מְצוּלוֹת. מִי יִחוּס עַל עִיר גְּדוֹלָה רִבּוֹא אָדָם, לֹא יָדַע בֵּין יְמִינוֹ לִשְׂמֹאלוֹ. מִי יוֹרֵהוּ עָנָף יָרֹק, מַמְתִּיק מַיִם זוֹעֲפִים • בן ציון גולדשטיין

No data was found

אולי יעניין אותך גם

רוצים להיות מעודכנים?
הירשמו לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן