חדש באתר Kicky – זמני כניסת שבת ויציאת שבת – מתעדכן!

רוצים להכין את עצמכם לקראת כניסת השבת או לקראת יציאת השבת?

לדעת את זמני כניסת ויציאת השבת בקלות!

רוצים להכין את עצמכם לקראת כניסת השבת או לקראת יציאת השבת? אתם תהיו חייבים לדעת את הזמנים המסודרים. ברגע שאתם יודעים את זמני כניסת שבת ויציאת שבת, אתם תוכלו להיות עם יד על הדופק לכל אורך השבת. באתר Kicky תוכלו למצוא את הזמנים המעודכנים לכניסת או ליציאת השבת הקרובה, כך אתם תוכלו להיות עם יד על הדופק.

מדוע חשוב לדעת את זמני כניסת או יציאת השבת

  • אם אתם שומרי שבת, חשוב מאוד שתוכלו להכין את השבת בצורה כזאת כך שלא תחללו אותה. לכן אתם צריכים לדעת מהם זמני כניסת ויציאת השבת, שתוכלו להיות עם יד על הדופק. מידיי שבת זמני הכניסה משתנים, ולכן חשוב מאוד שאתם תהיו מעודכנים. באתר Kicky תוכלו למצוא את כל האינפורמציה שחשובה לכם, ותוכלו לראות את זמני כניסת או יציאת השבת בכל מקום שבו תהיו.
  • אם אתם לא שומרי שבת, גם אז אתם צריכים להכיר את זמני כניסת או יציאת השבת. מרבית המקומות בישראל סגורים במהלך השבת, ולכן אתם צריכים לדעת את הזמנים שבה השבת נכנסת או יוצאת. כך למרות שאתם לא שומרי שבת, אתם תוכלו לתכנן את סדר היום שלכם כמו שצריך – ובואו נודה על האמת אין כמו אווירת השבת, אפילו אם אתם לא שומרים.
תמונה:freepik

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך גם

זמן שמחתינו

"רוכב ערבות" ממגיפה הושע – נא • עולו אושפיזין עילאין נא תהא ברכתכם שלימה

כן לא שחור לבן – פרק 11

יש כאלו שרושמים את השם שלהם בשביל לסמן טריטוריה. אבל יש את הארטיסטים, הציורים, המסרים. את הזעקה שלהם הם מעבירים לקיר • פרק נוסף בסיפורו של אומץ לחרדים

אלול

לָשִׁיר בְּלִיטָאִית עֲמֻקָּה דּוֹדִי דוֹפֵק פִּתְחִי לִי • הוקרא באירוע קומזיץ משוררים

השקה: זימרת קרני האור המתנפצות

אסתי שושן משיקה ספר שירה חריף ונוקב שלא חושש לשחוט פרות חרדיות קדושות. רשמים מערב ההשקה בשורות שלפניכם.

No data was found

אולי יעניין אותך גם

רוצים להיות מעודכנים?
הירשמו לניוזלטר שלנו