המנוע מקרטע בהתנעה? כנראה שבקרוב תזדקקו למצבר

המצבר שלכם התחיל לקרטע? מתקשים להניע ללא כבלים? אולי זה הזמן להחליף מצבר, לפני שיהיה מאוחר יותר. במאמר הבא נסביר מה הסימנים המקדימים להחלפת מצבר, מה עושים במידה והמצבר חלש וגם, מה כדאי לבדוק לפני שמחליפים? כל התשובות.

אלה הסימנים המקדימים להחלפת מצבר

הרכב מתקשה להניע

במידה ובכל בוקר מחדש אתם מתקשים להניע את הרכב, סביר להניח שהמצבר שלכם עומד לשבוק חיים. במידה וזה המצב, אנו ממליצים לכם לא לחכות לדקה התשעים ולשקול להחליף את המצב לפני שיהיה מאוחר מידי.

נורית חיווי דולקת

עם נוריות חיווי ברכב לא מתעסקים ואם הנורית של המצבר דולקת, דעו לכם שהמצבר עומד לסיים את תפקידו. אז בידה והנורית דולקת, יתכן מאד שהמצבר התחמם מידי. בנוסף, יתכן גם שיש בעיה בחיווט שלו או שפשוט אין מספיק חומצה ומים.

אגב, אם אתם מחפשים את נורית המצבר, תוכלו למצוא אותה באזור של לוח השעונים. צבעה בדרך כלל כתום כשהיא דולקת ויש לה סימן של פלוס ומינוס.

מזגן לא מקרר

אם המזגן שלכם הפסיק לקרר כמו שצריך, יתכן מאד שלמצבר אין מספיק כוח. זה נכון שאולי גם חסר גז במזגן, אך אם מדובר בתופעה פתאומית סביר להניח שזה המצב.

מצבר חלש – מה עושים?

אז במידה ואתם חווים את אחת מהתופעות שציינו, סביר להניח שהמצבר שלכם נמצא בסוף חייו. לפני שאתם ממהרים להחליט ולהחליף, אולי כדאי להתחיל בבדיקה קצרה שאתם יכולים לעשות בעצמכם.

אז תחילה בדקו שיש מספיק מים במצבר, פשוט פתחו את הפקקים ונסו לראות ויזואלית את המים. לאחר מכן, בדקו שהמצבר יושב טוב על התושבת שלו ושאין סימני חלודה עליו.

לאחר מכן, בדקו את המדבקה שעל המצבר ואת תאריך התפוגה של האחריות. במידה והיא עדיין לא פגה, תוכלו לפנות לאיש המקצוע או החברה שמכרה לכם אותו.

במידה וכל הפעולות שציינו לא עוזרות והמצבר שלכם מסמן לכם שהוא חלש, אנו ממליצים לכם ליצור קשר עם חברה מקצועית שמספקת שירות החלפת מצבר [U1] עד הבית.

במצב בו המצבר שלכם חלש ואתם עלולים להיתקע בכל רגע נתון, עדיף שפשוט תזמינו את איש המקצוע אליכם.

מה בודקים לפני שמחליפים מצבר?

לא משנה עם איזו חברה או איש מקצוע אתם יוצרים קשר, צרו קשר עם חברה שמספקת שירות באזור שלכם, על מנת לבצע את ההחלפה במהירות. במידה והרכב שלכם לא מניע בכלל, הפרמטר הזה מקבל משנה תוקף.

לאחר מכן, חפשו המלצות על החברה שמחליפה לכם את המצבר. מצבר זה לא משחק ילדים ועליכם לבדוק שמדובר בחברה שיש לה ניסיון רב בתחום, כזו שגם מגיעה בזמן וגם מבצעת עבודה מקצועית. במידה ויש לכם חברים ששכרו את שירותיה של חברה מסוימת, זה הזמן להיעזר בהם.

לפני שאתם ממהרים להזמין את השירות, בצעו סקר שוק ובדקו מה המחיר המקובל של המצבר שלכם, כולל עבודה כמובן. אתם צריכים לדעת את המחיר מראש ובמידה ואתם נופלים על איש מקצוע שאומר לכם שיהיה בסדר, הדליקו נורה אדומה.

צילום:freepik

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך גם

סיפורו של ההלך

איך יתנקה ההלך השפוף, ומי יקח את האחריות

מצבי רוח

בום! • מסתבכות הרגליים בעצמן והלבה, היכן את לבה

בְּקַו הַתֶּפֶר, בְּקַו הַשֶּׁבֶר

פֹּה בַּלֵּב בֵּין יָמִין לִשְׂמֹאל, בְּקַו הַתֶּפֶר. יֵשׁ הִתְגַּלּוּת יֵשׁ הַסְתָּרָה, וְשׁוּב דִּמְעָה • אפרת ורניק

אבני הרחוב המשתלבות

אבני הרחוב רוחשות ומגדלי העיר ללא הפסקה מהדהדים את שיחת הסליחות של אליהו פולק

גור שלא הכרתם

רשמים מסיור מרתק שהוביל ישראל שפירא בחסידות גור

אבידות בת הרב

הֵיכָן עֲקִיבָא שֶׁלִּי? שָׁאֲלָה רַחֵלֵי לַשָּׁמַיִים • הוקרא באירוע קומזיץ משוררים

רבי מאיר שפירא

היש לך ביטוי מוחשי יותר לאיחוד העליון בין הקב"ה אורייתא וישראל מהדף היומי

נביא בעירו

מִי יִקְפֹּץ קְצָת לִירוּשָׁלַיִם לִשְׁאֹל בִּשְׁלוֹמָהּ כְּמוֹ לְאִמָּא מֵרֹב יָמִים, לִשְׁתּוֹת מַשֶּׁהוּ וּלְשַׁעֲשֵׁעַ אוֹתָהּ בִּנְבוּאוֹת • הוקרא באירוע קומזיץ משוררים

No data was found

אולי יעניין אותך גם

רוצים להיות מעודכנים?
הירשמו לניוזלטר שלנו