תיקון אסלות סמויות

מהן התקלות הנפוצות באסלות סמויות וכיצד נבחין בהן?

כולנו יודעים שמבחינה אסתטית ועיצובית אסלות סמויות נחשבות לפריט מרהיב שניתן למקם בחדר השירותים שלנו ולכן אדריכלים רבים ומעצבי פנים משתמשים באלמנט הזה. אך לצד העובדה שאסלה סמויה מוסיפה רבות לבית שלנו בהיבט העיצובי יש לה גם חסרון אחד קטן והוא פעולות האחזקה או התיקון שלה אשר נחשבות למעט יותר מורכבות מזו של אסלה רגילה. הסיבה לכך שמעט יותר קשה לתקן תקלות באסלה סמויה נעוצה בכך שפתח השירות לעיתים קטן מאוד, דבר שמעכב את משך התיקון. לכן אינסטלטורים רבים נמנעים מביצוע תיקון אסלות סמויות שכן בזמן הזה הם היו יכולים לבצע יותר מביקור בית או תיקון אחד.

מהן התקלות הנפוצות באסלות סמויות וכיצד נבחין בהן?

יש לציין כי אסלות סמויות נחשבות לאמינות מאוד, במיוחד אם הן מגיעות מאחת החברות המובילות בשוק לייצור מוצרים סניטריים, אך חשוב להבין כי תקלות יכולות לקרות בכל אסלה, כמו גם באסלה סמויה. אותן תקלות יכולות להיות חלק מבלאי טבעי של האסלה, חלקים שנשברו או גומיות שהתייבשו, סתימה בצנרת בשל הצטברות אבנית ועוד, כאשר באותן תקלות ניתן להבחין לאור פעולה לא סדורה של הניאגרה בעת ההדחה, בין אם יהיו רעשים מוזרים או נראה כי הזרימה של המים אינה תקינה ועוד. מעבר לכך, גם מקרה של נזילה יכול להיווצר סביב הניאגרה, אותה נזהה מיד כמובן לפי רטיבות בקיר ובמקרה כזה חשוב מאוד לקרוא לאינסטלטור במהירות האפשרית.

איזה בעל מקצוע נזמין לטובת תיקון אסלות סמויות?

אז כמובן שבמקרה ויש לנו צורך בשירות תיקון אסלות סמויות, כדאי מאוד לקרוא לאינסטלטור בהקדם האפשרי. כאשר אנו משוחחים עם האינסטלטור בטלפון לפני שאנו קובעים איתו חשוב לציין שמדובר בתקלה באסלה סמויה, שכן כפי שציינו ישנם אינסטלטורים שעלולים להימנע מהגעה לקריאה לתיקון תקלה באסלה סמויה. חשוב מאוד גם לשים לב מה האינסטלטור עושה, שכן במידה והוא יאמר לכם שיש בכוונתו לשבור את הקיר בשביל לתקן את האסלה הדבר צריך להדליק אצלכם נורה אדומה משום שכיום ניתן לתקן את הרוב המוחלט של התקלות באמצעות טכנולוגיות מתקדמות מבלי לשבור את הקיר של האסלה הסמויה כפי שהיה נהוג בעבר. דבר נוסף שצריך להדליק לכם נורה אדומה הוא שהאינסטלטור יאמר כי לא שווה לכם לבצע תיקון אלא לרכוש אסלה סמויה חדשה. הדבר אולי נכון לגבי אסלות מאוד ישנות שנמצאות במצב רע מאוד ולכן במידה והאינסטלטור אומר לכם דבר כזה כדאי מאוד להזמין אינסטלטור נוסף לחוות דעת שנייה לפני שהוא מבצע את התיקון המסובך.

כמה עולה תיקון אסלות סמויות?

יש לציין כי המחיר של תיקון אסלה סמויה עלול להשתנות בעיקר לאור המורכבות של הבעיה שכן במידה ויש לבצע אך ורק החלפת גומיה שהתייבשה המחיר לא יהיה כמו החלפת חלקים במיכל ההדחה של הניאגרה כמובן כמו גם ייתכן שתיקון מורכב ואורך יותר יעלה יותר ותיקון קצר בו האינסטלטור השקיע דקות ספורות. ככל עלות התיקון תנוע בין 250 ש״ח במקרה של ביקור ותיקון קצר ויכולה להגיע גם עד 1000 ש״ח במידה והתיקון היה מורכב והיה צורך בחלקי חילוף יקרים.

-- קרדיט תמונה: freepik

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך גם

מעצמאות להתמסרות

אלי שטרן לוקח אותנו למסע מטלטל של גילוי פנימי, המחבר בין ראש השנה לסוכות

הסגולה של הערוץ הראשון

מדוע התארחו זוג צ'עלמרס בערוץ הראשון, והיכן נולדה סגולת הזיווגים בעמוקה

בערל נרדם

ששששש בערל תישן, אני שומרת עליך

No data was found

אולי יעניין אותך גם

רוצים להיות מעודכנים?
הירשמו לניוזלטר שלנו