אירוע הצגת המחקר הגדול והמקיף מסוגו שבוצע על ידי חוקרי מכון אסקריא על דפוסי החיבור והשימוש באינטרנט במגזר החרדי.
בין הנתונים שנחשפו באירוע ניתן היה למצוא כמה חרדים מתעדכנים בסטטוסים בווטסאפ, וכמה מתעדכנים דרך עיתוני מייל. כמה הצטרפו לאינטרנט בתקופת הקורונה וכמה משתמשים בסמארטפון מסונן (ובלי), ולקבל את חוות דעתם של החוקרים המובילים בתחום על הנתונים, ומשמעותם בהתפתחות המגזר החרדי.
האירוע התנהל בהנחיית שמואל דרילמן מנכ"ל Better digital, ובהשתתפות מנכ"ל המכון דודי דרור, החוקרים ד"ר ראובן גל, ד"ר גלעד מלאך, ד"ר ניצה קסיר, ד"ר לי כהנר, ד"ר צוריאל ראשי, ד"ר אודי שפיגל וחמדה לוי מנהלת שיווק מגזר חרדי בבנק פאג"י.
בספרו החדש "כמי שיש לו אור" אלי שטרן לוקח אותנו למסע נפשי ורגשי של אמונה,…
בנקמה יהודית גרובייס מייצר לא רק חווית צפייה מרתקת, אלא גם שיח חברתי עמוק
סדרת 'יוצר. האדם" לוקחת אותנו להצצה מעמיקה אל לב עולמם של היוצר והיצירה והחרדית, בדגש…
אם המצבר של הרכב שלכם התקלקל ודורש החלפה, אתם בוודאי יודעים שלא תהיה לכם אפשרות…
לא מעט אנשים כיום בוחרים לנהוג במכוניות חשמליות וזאת בשל הרצון לחסוך בדלק וכן בשל…