מחליפים מצבר: כך תבחרו חברת מצברים אמינה

צריכים להחליף מצבר? הרכב תקוע בחניה של הבית? זה הזמן למצוא חברת מצברים אמינה שתספק לכם מצבר איכותי ואמין לאורך שנים.

במאמר הבא נסביר איך בוחרים חברת מצברים אמינה, מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים מצבר וגם, איזו חברה תתקין לכם את המצבר בחניה של הבית? כל התשובות.

כך תבחרו חברת מצברים אמינה

לפני שאתם ממהרים לבחור חברת מצברים, חשוב שתוודאו שמדובר בחברה בעלת ניסיון רב שנים בתחום המצברים, כמו חברת מאור מצברים למשל. המצבר הוא אחד הרכיבים הכי חשובים ברכב ואתם לא רוצים ליפול על איזה שהוא חאפר שיתקין לכם מצבר משומש או כזה שלא מתאים לרכב שלכם.

בנוסף, מומלץ לבחור בחברת מצברים שמאמינה במצברים שלה ומספקת ללקוחות שלה אחריות ארוכת טווח ושירות אמין. לחברת מצברים אמינה אין שום בעיה לתת ללקוחות שלה אחריות של 24 חודשים ויותר, מפני שהיא פשוט יודעת שהיא מתקינה לכם מצבר איכותי ושהסיכוי שתחזרו אליה עם תקלות הוא נמוך מאד.

בנוסף, חברת מצברים אמינה תספק לכם את האחריות בכתב, על מנת שיהיה לכם למי לפנות בשעת הצורך. זה נכון שגם על המצבר עצמו יש את מדבקת האחריות, אך ודאו שאתם מקבלים אותה גם בכתב על גבי החשבונית.

מה חשוב לבדוק לפני שמחליפים מצבר?

לפני שאתם ממהרים להחליט שהמצבר שלכם שבק חיים, אנו ממליצים לכם לעשות כמה בדיקות קטנות על מנת לוודא שאתם לא זוקרים כסף לפח. ראשית, פתחו את מכסה המנוע ובצעו בדיקה ויזואלית כללית למצבר.

ודאו האם על המצבר מופיעים כתמי חלודה, האם יש קורוזיה על המצבר והאם הוא יושב כמו שצריך בתושבת שלו. לאחר מכן, פתחו את הפקקים של המצבר וודאו שיש מספיק מים בפנים. כמובן שאת כל הבדיקות הללו יש לבצע כשמנוע הרכב כבוי.

גם במידה ואתם מרגישים שאינכם מסוגלים לבצע את הבדיקה הזו בעצמכם, עדיין יש מספר סימנים מקדימים שיסייעו לכם להבין האם המצבר שלכם הוא הבעיה. תחילה, בדקו האם עוצמת התאורה ברכב נמוכה מהרגיל, אם היא דולקת בכלל.

התפקיד של המצבר הוא לספק לכל המערכות במחשב את החשמל שהן צורכות. במידה והמצבר חלש, עוצמת האור תהיה נמוכה וגם המזגן לא יקרר כמו שצריך. במידה והמצבר גמור לחלוטין והרכב לא מניע, כמובן שמערכות החשמל ברכב לא יפעלו כלל.

חשוב לציין – הציצו על גבי מדבקת האחריות שעל המצבר ובדקו אולי הוא נמצא עדיין תחת אחריות. במידה וכן, פשוט צרו קשר עם חברת המצברים שממנה רכשתם אותו בעבר ודרשו ממנה לבצע את הבדיקה.

מצבר עד הבית – דבר כזה?

היום רוב החברות שמכבדות את עצמן מציעות שירות החלפת מצבר ממש בבית הלקוח. רובן אמנם גובות תשלום נוסף על השירות, אך זה בטוח ישתלם לכם מאשר להוציא כספים מיותרים על גרירת הרכב למוסך.

שירות החלפת מצבר עד הבית הוא שירות מהיר מאד ורוב החברות מסוגלות לשלוח לכם איש מצברים תוך שעה מרגע ההזמנה ולבצע את ההתקנה אצלכם בקלות ובמהירות. לא צריך לקחת חופש, לא צריך לבטל פגישות חשובות.

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך גם

לחשמל לא אכפת מכלום

לחשמל לא משנה אם הוא טוב מוסרית, אם הוא יפה, אם הוא טעים, אם הוא מריח טוב. כך גם הרצון האנושי, משוחרר מנימוקים

רקב מדיה בע"מ

משה מנס לומד בדרך הקשה שאין מתנות חינם בתל אביב

כן לא שחור לבן – פרק 7

מה יש לך, אתה רציני? זה סאפ, זה כמו חסקה אבל זה ספורט • פרק נוסף בסיפורו של אומץ לחרדים

וזה זה

וזה זה,
וזה שלנו,
וזה תמיד ישאר

קול דודי דופק

בין אהבה לבושה, שיר תשובה מאת אביגיל היילברון

מצבי רוח

בום! • מסתבכות הרגליים בעצמן והלבה, היכן את לבה

בדק בית

כתב העת לשירה נשית קול. שירה. אישה משיקים את הגיליון ה-9, ואנו זוכים לסקירה מקיפה עם בונוס ייחודי

No data was found

אולי יעניין אותך גם

רוצים להיות מעודכנים?
הירשמו לניוזלטר שלנו